Sunday, December 06, 2009

Prelude.

I fredags jobbade jag till stängning på Ryan's Bar. I vanliga fall brukar folk vara rätt sansade av sig - mingla och vingla lite, men i fredags var det hallabaloo så det hette duga - folk dansade, och dansade, och sjöng, och hoppade och sen dansade de lite till. Och där stod resterande av personalen (de som inte hade turen att sluta tidigt) bakom baren och shakade. Lyckades i alla fall stänga till 1.30 am och sen stannade vi kvar för staffies. Blanda hur du vill och betala ingenting (nästan). Socialt till tusen. Notering: Tydligen var jag den som hade sålt mest i fredags. The Newbie. Boo Yah!


Igår blev det att traska ner till American Apparel och införskaffa outfit till personalfesten. Temat? Baywatch. Så en röd badräkt blir perfekt tänkte jag. Lättare sagt än gjort. Fanns inte en enda hel röd baddräkt kvar som inte var XL. Antagligen hade resterande tjejer som skulle på samma Christmas party lensat alla små storlekar under veckan. Så det fick bli en röd/svart onepiece. Sjukt läcker! När det var kirrat och klart blev det en snabbisfika med Pete innan jag svirade om och åkte till Åsa's birthday BBQ i North Bondi. Blev en relativt lugn kväll ändå, ladda upp för dagens superbash. Kom precis ut ur duschen, har fixat mig klart så nu ska jag traska ner till The Rocks för att möta upp resten av gänget. Ladda ladda, det här kommer bli en galen dag - and I am ready!







No comments: